2013 m. kovo 3 d., sekmadienis

Karolina Pliškova tapo turnyro Malaizijoje nugalėtoja


Kvala Lumpūre pasibaigusio "BMW Malaysian Open" moterų turnyro nugalėtoja tapo 127-oji pasaulio raketė Karolina Pliškova. 20-metė čekė finale 1:6,7:5,6:3 palaužė amerikietę Bethanie Mattek-Sands (WTA/197).

Karolina tai viena iš dviejų talentingų seserų dvynių Pliškovų. Buvusi "Australian Open" jaunių čempionė per savo karjerą jau spėjo laimėti devynis ITF serijos turnyrus, tačiau WTA varžybose iki šiol nebuvo sublizgėjus. Įdomu, kad vienintelę pergalę WTA varžybose iki šiol K.Pliškova buvo iškovojusi būtent čia Kvala Lumpūre praėjusiais metais, o visus kitus 13 susitikimų pralaimėjusi. Šią savaitę 186cm ūgio čekė iš karto laimėjo net penkis mačus.
Į finalą K.Pliškova iš viso pateko nepralaimėjusi nei vieno seto, o lemiamoje dvikovoje sugebėjo atsitiesti po tragiškai sužaisti pirmo seto. Per antrą ir trečią setą čekė nei karto neprarado savo padavimo ir servuodama pralaimėjo vos 10 taškelių. Pačioje antro seto pabaigoje ji laimėjo B.Mattek-Sands padavimą ir išlygino susitikimo rezultatą, o trečiame sete taip pat vienintelė atliko breiką.

"Dvikovos pradžioje aš šiek tiek nervinausi ir nepataikiau paduodama pirmu bandymu. Bet antrajame aš prabudau, ėmiau geriau padavinėti ir perlaužiau dvikovos eigą," - sakė K.Pliškova. - "Dvikova buvo varginanti, bet aš esu labai laiminga laimėjusi pirmą titulą. Aš dar negaliu tuo patikėti."

Įdomu, kad pirmą reitingą varžybose turėjusi Caroline Wozniacki savo pasirodymą baigė jau pirmajame rate. 10-oji pasaulio raketė nerealizavo mačpointo ir pralaimėjo kinei Qiang Wang (WTA/186) - 2:6,7:6(1),6:1.


Komentarų nėra: