2013 m. kovo 4 d., pirmadienis

E.Gulbis antrą kartą tapo turnyro Delrei Byče nugalėtoju


Tik nuo kvalifikacijos varžybas pradėjęs Ernestas Gulbis įveikė aštuonis varžovus iš eilės ir antrą kartą tapo ATP "Delray Beach International Tennis Championships" turnyro nugalėtoju. 109-tą vietą ATP reitinge užimantis latvis finale 7:6(3),6:3 nugalėjo prancūzą Edourdą Roger Vasseliną (ATP/105).

"Aš labai laimingas. Aš daug dirbau," - sakė E.Gulbis. - "Paskutinės devynios dienos buvo labai sunkios. Aš žaidžiau beveik kasdien išskyrus tą dieną kai lijo. Aš labai pavargau, bet tai mano mėgstamiausias turnyras - vienintelis, kurį aš galiu laimėti."

Dar prieš dvejus metus 21-ą vietą geriausių pasaulio tenisininkų reitinge užėmęs E.Gulbis trečią kartą tapo ATP turnyro nugalėtoju. Pirmą kartą Delrei Byče jis triumfavo 2010 metais, o 2011-tais laimėjo turnyrą Los Andžele. Pirmadienį E.Gulbis ATP reitinge pakilo į 67-tą poziciją ir vėl tapo pirma Baltijos šalių rakete.

"Visi labai laimingi. Mes negalvojome, kad aš taip greitai sugrįšiu į TOP-100. Treneris galvojo, kad tai gali įvykti balandį. Čia aš laimėjau aštuonis mačus iš eilės. Tai labai gera sezono pradžia." - sakė E.Gulbis. 

E.Gulbis pakeliui čempiono titulo įveikė antrą ir trečią varžybų raketes vokietį Tommy Haasą ir amerikietį Samą Querry, o finale susidorojo ir su Ričardo Berankio skriaudiku E.Roger Vasselinu. Tai buvo pirmas ATP turnyro finalas nuo 2007 metų, kuriame susitiko du žaidėjai neįeinantys į geriausiųjų šimtuką. E.Roger Vasselinas turėjo visus šansus laimėti  pirmą setą. Dešimtame geime paduodamas jis turėjo setpointą, tačiau E.Gulbis sugebėjo išlygini rezultatą, o po to laimėjo ir tie-breiką. Sėkmingiau latvis sužaidė ir antrojo seto pabaigą. Rezultatas buvo lygus 3:3, o po to E.Gulbis laimėjo tris geimus iš eilės iš kurių du paduodant varžovui.


1 komentaras:

Mikroautobusų nuoma rašė...

Mikroautobusų nuoma būdas rasti mėgstamą pramogą ir palaikyti Lietuvos teniso guru.