2013 m. vasario 24 d., sekmadienis

M.Erakovič tapo turnyro Memfyje nugalėtoja


Po 24 metų pertraukos Marina Erakovič tapo pirma Naujosios Zelandijos tenisininke laimėjusia WTA serijos turnyrą. Šiąnakt finale ji 6:1 įveikė dėl sveikatos problemų mačo tęsti negalėjusią vokietę Sabine Lisicki ir tapo "US National Indoor Tennis Championships" turnyro Memfyje nugalėtoja.

"Aš daug valandų praleidau teniso korte, patyriau sunkių traumų, bet sugebėjau atsistatyti ir vėl sugrįžau į WTA turą. Atsižvelgiant į visą tai galima sakyti, kad aš nusipelniau šios sėkmės. Man tiesiog patinka žaisti tenisą. Tai ne visada linksma, ne visada malonu ir ne visada viskas klojasi kaip tu nori, bet kada tu laimi sunkius mačus arba iškovoji titulus supranti, kad tai to verta," - sakė M.Erakovič. - "Kita vertus nemanau, kad mano pergalė daug reiškia Naujajai Zelandijai. Tai nedidelė šalis, turinti 4.5 milijonų gyventojų ir tenisas ten ne pats populiariausias sportas."

M.Erakovic buvo dar kūdikis, kuomet paskutinį kartą WTA varžybose triumfavo Naujosios Zelandijos tenisininkė - 1989 metais turnyrą Singapūre laimėjo Belinda Cordwell Kallang. Šiuo metu 71-ą vietą WTA reitinge užimanti M.Erakovič nutraukti šią titulų sausrą galėjo ir anksčiau, tačiau pirmuose dvejuose finaluose pergale džiaugėsi jos varžovės. Pernai šio turnyro finale M.Erakovič nusileido švedei Sofijai Arvidsson.

"Man labai gaila, kad nesugebėjau baigti susitikimo. Aš kovojau su savo kūnu ir stengiausi baigti, bet dėl didžiulio skausmo skrandyje tiesiog negalėjau tęsti toliau dvikovos," - sakė S.Lisicki. - "Aš nesveikuoju jau keletą dienų, bet mano sveikatos problemos nei kiek nesumenkina Marinos pergalės. Ji sužaidė puikų turnyrą ir pelnytai nugalėjo. Noriu ją pasveikinti su pirmuoju čempionės titulu WTA varžybose."


Komentarų nėra: