2012 m. rugsėjo 27 d., ketvirtadienis

Susipažinkime: Petra Uberalova

 

Slovakijos moterų tenisas gali būti ramus dėl savo ateities. Šioje šalyje netrūksta talentingų žaidėjų, kurie yra tarp lyderių visame pasaulyje. Viena tokių šių metų Europos jaunių čempionė 17-metė Petra Uberalova. 

"Man patiktų būti modeliu, bet aš pirmenybę teikiu tenisui," - po fotosesijos "Pluska" tinklalapiui sakė šiuo metu šešta vietą ITF jaunių reitinge užimanti Petra Uberalova. - Aš mėgstu fotografuotis. Man patinka mada/ Aš seku jos tendencijas. Aš taip pat turiu savo fotoaparatą ir fotografuoju viską iš eilės pradedant nuo gamtos vaizdų. Aš tai darau nuo vaikystės kai laukuose pamačiau gėles ir drugelius."

Slovakija garsėja ne tik talentingomis, bet ir labai gražiomis tenisininkėmis tokiomis kaip Daniela Hantuchova ir Dominika Cibulkova. P.Uberalova nemano, kad tai kaip tradicijos pratęsimas.

"Kiekviena mergina nori atrodyti gražiai, todėl nereikia perdėti," - kuklinosi P.Uberalova.

 
 

Komentarų nėra: