2013 m. vasario 20 d., trečiadienis

S.Williams pasekė V.Azarenkos pavyzdžiu


Vakar Viktorija Azarenka, o šiandien ir Serena Williams. Dvi geriausios pasaulio tenisininkės viena paskui kita atsisakė dalyvauti "Dubai Dutty Free Tennis Championships" turnyre jame nesužaidusios nei vieno mačo.

"Gaila, bet aš nelabai gerai jaučiuosi. Mane kankina nugaros skausmai," - teisinosi S.Williams. - "Visi sportininkai mane supranta. Aš iš tikrųjų negaliu normaliai judėti. Jeigu būčiau žaidus tai galiu jums garantuoti būtų atrodę siaubingai. Aišku aš nusivylus. Aš norėjau dalyvauti šiame turnyre, bet deja šiais metais nepavyks to padaryti."

Be jokios abejonės tokiam S.Williams sprendimui labai daug įtakos turėjo vakarykštis V.Azarenkos atsisakymas dalyvauti turnyre dėl kojos traumos. S.Williams šią savaitę vėl tapo pirma pasaulio rakete, tačiau jeigu V.Azarenka būtų laimėjus turnyrą Dubajuje baltarusė vėl būtų sugrįžus į pirmą vietą WTA reitinge. Šiuo atveju S.Williams niekuo nerizikavo. Ji liks pirma pasaulio rakete ir turės laiko pailsėti ir išsigydyti traumą.

Šiandien S.Williams turėjo žaisti su prancūze Marion Bartoli, kuri į kitą etapą pateko be kovos. Ketvirtfinalyje M.Bartoli susitiks su 2011 metų čempione dane Caroline Wozniacki. Be jų į kitą etapą pateko Agnieszka Radwanska, Petra Kvitova, Samantha Stosur, Sara Errani, Roberta Vinči bei Nadežda Petrova.

Komentarų nėra: