2012 m. rugsėjo 21 d., penktadienis

R.Berankis: "Tenisininkai dabar subręsta vėliau"


Ričardas Berankis super lengvai pateko į ATP "St.Petersburg Open" turnyro ketvirtfinalį. Abu lietuvio varžovai nebaigė mačų, o jis korte iš viso praleido tik 85 minutes. Po pergalės prieš J.Zoppą jis pasidalino mintimis apie mačą, papasakojo apie dabartines vyrų teniso tendencijas ir sužinojo turintis giminaitį Rusijoje.

--------------------------------

- Ričardai, jūsų varžovas vėl nebaigė mačo. Kaip galite pakomentuoti tai kas įvyko?
- Taip jau antras mano priešininkas pasitraukia. Aišku, tai ne geriausias būdas iškovoti pergalę, bet jeigu žmogus kenčia skausmą geriau atsisakyti toliau tęsti kovą.

- Susitikimo metu jautėsi, jog varžovas ne pačios geriausios formos?
- Vakar aš nemačiau Zoppo susitikimo, bet šiandien po dvikovos jis man pasakė, kad skausmą pirmą kartą pajuto savo pirmoje dvikovoje turnyre. Nuo antro geimo aš pastebėjau, kad jam kažkas ne taip. Jis praktiškai nejudėjo po kortą. Manau jeigu negali žaisti tai geriau pasitraukti.

- Vakar Jurgenas kalbėjo, kad labai norėjo jums atsirevanšuoti už pralaimėjimą Daviso taurės varžybose. Ar atsimenate tą susitikimą?
 - Aišku. Buvo labai gera dvikova. Kol kas tai pats ilgiausias susitikimas mano karjeroje. Visų smulkmenų jau nepamenu, bet tai buvo nuostabus mačas. Jurgenas puikus žaidėjas ir kada jis formoje su juo labai sunku žaisti.

- Ketinate pažiūrėti dvikovą tarp jūsų galimų varžovų - Martino Kližano ir Simone Bolellio?
- Šiandien aš dar ketinu pasitreniruoti, o kartu ir pasižiūrėsiu kaip jie žais. Su Bolelliu šiais metais aš buvau susitikęs Challenger serijos turnyre Romoje. Jis laimėjo,  bet tuo metu aš tik grįžinėjau po traumos. Martiną Kližaną aš žinau dar nuo vaikystės.Kartu su juo mes beveik tuo pat metu žaidėme jaunių varžybose. Sužaidėme ten net keletą tarpusavio susitikimų. Tiesa neprisimenu kas nugalėdavo.

 - Jus daugelis drauge su Milošu Raoničiumi, Grigoru Dimitrovu ir Bernardu Tomičiumi laikė nauja čempionų karta, bet pateisinti lūkesčius jūs pradėjote tik dabar kai jau peržengėte dvidešimt metų. Raoničius prasibrovė į Top20 ATP reitinge, jūs žaidėte turnyro Los Andžele finale .. Ar tokia dabartinio vyrų teniso specifika? Žaidėjai subręsta ir pilnai atsiskleidžia tik vėliau?
- Manau žaidimas su laiku visada keičiasi. Vystosi technologijos, žaidėjai tampa fiziškai stipresni. Spręskite patys. Šiemet Vimbldono pagrindiniame turnyre žaidė net 30 žaidėjų, kuriems jau daugiau nei trisdešimt metų. Trečdalis! Kada dar taip buvo? Anksčiau žaidėjai savo piką pasiekdavo 17-20 metų, po to sulaukę 22-25 metų, o šiuo metu tenisininkai geriausią savo žaidimą ima demonstruoti jau netoli trisdešimties. Vyrų tenisas "bręsta". Į ką nepasižiūrėsi visi atrodo tokie sveiki ir stiprūs (Juokiasi).

- Prieš turnyro pradžią drauge su Nenadu Zimonjičiumi  jums teko lankytis senovės buities muziejuje ir dažyti matrioškas. Kaip galvojate tokie dalykai žaidėjams padeda adaptuotis prie turnyro, atpalaiduoja po skrydžio?
- Taip tai atpalaiduoja. Aišku jeigu tą dieną man būtų reikėję žaisti aš nebūčiau važiavęs, bet laisvą dieną su malonumu. Kelionė buvo įdomi. Pažiūrėjome miestą, padažėme. Aš juk pirmą kartą Sankt Peterburge. Pirmą kartą išvykau kažkur toliau už Nevos prospekto, kur mes gyvename viešbutyje.

- Jūsų pavardė lietuviškai verčiasi kaip "berankis". Esate kada nors matęs filmų su beveik jūsų bendrapavardžiu Sergėjumi Bezrukovu (Серге́й Безру́ков)?
- Aišku matęs (Juokiasi). Tai juk jis vaidino seriale "Brigada". Geras aktorius.

- Galbūt kada nors kai jūs baigsite savo karjerą jis suvaidins jus biografiniame filme?
- Kas žino kaip ten bus? (Juokiasi). Būtų įdomu.

- TP -

Komentarų nėra: