2012 m. sausio 24 d., antradienis

C.Wozniacki: "Viščiukus skaičiuosime rudenį"

Dar vienas Caroline Wozniacki bandymas pagaliau laimėti Didžiojo kirčio serijos turnyrą ir vėl buvo nesėkmingas. Antradienį "Australian Open" varžybų ketvirtfinalyje ji 6:3,7:6 pralaimėjo čempionės titulai gynusiai belgei Kim Clijsters. Šis pralaimėjimas taip pat reiškė, kad 21-erių metų Danijos tenisininkė kitą pirmadienį po 67 savaičių praleistų pirmoje WTA reitingo vietoje praras pirmos pasaulio raketės statusą.

------------------------

- Karolina kodėl šios dienos mačas jums nesusiklostė?
- Visų pirma manau, kad Kim jau nuo pat pirmo geimo žaidė labai užtikrintai. Aš iš karto pradėjau jausti spaudimą, padariau keletą neišprovokuotų klaidų ir tai be jokių abejonių atsiliepė pirmo seto baigčiai. Bet aš ir toliau bandžiau kautis, padariau šiandien viską ką galėjau, tačiau to neužteko.

- Jums neatrodo, kad antro seto pabaigoje jūs buvote pranašesnė už varžovę fiziškai?
- Nepasakyčiau. Aš tiesiog stengiausi koncentruotis ir žaisti kiekvieną kamuoliuką nekreipdama dėmesio į rezultatą.

- Ką jūs pasiimsite iš šio turnyro?
- Žinote kiekvienas turnyras kažko pamoko. Žinoma pralaimėti nemalonu, bet iš pralaimėjimų galima pasimokyti kur kas labiau nei iš pergalių. Aš dabar ketinu dar daugiau dirbti per treniruotes, kad kitą kartą sugrįžus pasirodyčiau kur kas geriau.

- Ką jums reiškia prarasti pirmą vietą WTA reitinge?
- Tiesą sakant aš neypatingai apie tai galvoju. Aš daug laiko praleidau pirmoje vietoje, dukart baigiau sezoną WTA reitingo viršūnėje ir metų pabaigoje mes pamatysime kas kaip žaidžia. Dabar dar tik sausis, todėl kol kas anksti apie tai kalbėti, bet kai bus netoli gruodis taps aišku kas žaidė stabiliausiai viso sezono metu. Manau, kad galiausiai aš vėl tapsiu pirma pasaulio rakete, todėl dėl to nei kiek nepergyvenu.

- Bet kokiu atveju jūs eilinį kartą nesugebėjote laimėti Didžiojo kirčio turnyro. Jus tai neramina?
- Žinote, kiekvieną kartą kai išgirstu šį klausimą man jis sukelia juoką. Atrodo, kad žurnalistai kalba su manimi kaip su tenisininke, kuriai liko vos porą metų iki karjeros pabaigos. Aš esu įsitikinus, kad manęs laukia dar ne vienas puikus sezonas. Aš dar jauna ir progresuosiu. Man dar ne kartą teks dalyvauti Australian Open, US Open, Vimbldone ir Roland Garros varžybose ir aš dėsiu visas pastangas kad iškovočiau pergalę, o gal ir ne vieną viename iš keturių Didžiojo kirčio serijos turnyrų. Aš dar ne kartą sugrįšiu į Melburną.

- Ateityje jūs ketinate keisti savo žaidimo strategiją prieš tenisininkes, kurioms šiuo metu pralaimite?
- Savaime aišku. Kiekvieną kartą kai pralaimi bandai kažką pakeisti, nes pralaimėjimas reiškia, kad padarei kažką ne taip. Šiandien aš pademonstravau tokį tenisą, kokį galiu žaisti šiuo momentu. Aš koviausi dėl kiekvieno taško, bet iškovoti pergalei to nepakako.

- Jūs trečią kartą žaidėte prieš Kim ir visus kartus susitikimai buvo labai atkaklūs. Ką jūs ketinate padaryti, kad žengti tą paskutinį žingsnį į priekį ir ją nugalėti.
- Kim labai patyrus ir puiki žaidėja. Aišku aš labai nemėgstu pralaimėti, nes kiekvieną kartą išeidama į kortą noriu nugalėti, bet šiandien Kim tiesiog buvo šiek tiek geresnė už mane.

- Jums neatrodė, kad Clijsters šiek tiek pasėdo antro seto pabaigoje? Jeigu būtų tekę žaisti trečią setą nemanote, kad būtumėt laimėjus?
- Pasakysiu atvirtai aš negalvojau apie trečią setą. Visos mano mintys buvo sutelktos į kiekvieną pavienį tašką. Be to šiandien buvo labai karšta ir gavus poilsio minutę reikėjo kaip nors bandyt atsikvėpti ir atsivėsinti.

- Jūs turite priekaištų sau dėl pralaimėto tie-breiko? Jo metu jūs visą laiką padavėte pirmu bandymu ir žaidėte labai gerame lygyje, bet vis tik ...
- Jūs teisus. Aš tikrai gerai žaidžiau tie-breike. Jaučiau, kad demonstruoju aukšto lygio tenisą, bet Kim taip pat kelis kartus padavė be atsako, atliko keletą vinerių. Tie-breike viskas gali pakrypti tiek į jūsų, tiek į varžovės pusę ir deja šiandien buvo antras variantas.

- Kokie jūsų artimiausi planai 4-6 savaitėms?
- Aš šį laiką skirsiu treniruotėms. Kitą savaitę man nereikės žaisti Fed Cup varžybose, kadangi Danija rungtyniauja silpnesnėje grupėje, tad maždaug dvi su puse savaitės intensyviai treniruosiuosi. Vėliau ketinu dalyvauti turnyruose Dohoje, Dubajuje, Indian Velse ir Majamyje.

- TP -

Komentarų nėra: