2010 m. gruodžio 17 d., penktadienis

C.Wozniacki: "Mano atvirų nuotraukų jūs niekada nepamatysite"

Pirmoji pasaulio tenisininkė Caroline Wozniacki praėjusią savaitę buvo žiūri narė renkant gražiausią Ukrainos merginą, tačiau duodama interviu šios šalies žiniasklaidai pareiškė, kad pati vaikščiodama podiumu jaustųsi nejaukiai ir konkuruoti su dažnai populiariausių žurnalų viršeliuose atsiduriančia ruse Marija Šarapova nesiruošia.

.............................................................

- Karolina, kokie įspūdžiai apie konkursą?
- Mes atlikome puikų darbą, nes surinkti pinigai bus skirti labdarai, o tai šį vakarą buvo svarbiausia.

- "Mis Ukraina" tapo Olesya Stefanko. Sutinkate su šiuo pasirinkimu?
- Taip, nes aš taip pat balsavau už ją. Tokiame konkurse yra svarbu viskas - veidas, figūra, savarankiškumas bei pasitikėjimas pačiu savimi, o nugalėtoja visa tai ir turėjo.

- Jūs irgi visa tai turite. Ar nenorėtumėte pabūti tarp konkurso dalyvių?
- Oi ne. Ačiū už komplimentą, bet aš nemanau, kad labai jauku būti ant podiumo. Man daug maloniau sėdėti prie staliuko kaip žiūri narė.

- O būti žiūri nare vyrų grožio konkurse tikriausiai būtų dar maloniau?
- Cha, cha. Tikrai būtų įdomu! Manęs niekada nekvietė į tokius konkursus ir aš netgi neįsivaizduoju ar panašūs renginiai vyksta.

- Be gražių merginų, ką dar pavyko pamatyti Kijeve?
- Deja, bet aš atvykau labai vėlai ir jau anksti ryte išskrendu. Man netgi nepavyko nusipirkti suvenyrų ir viskas ką galėjau pamatyti - tai gražią miesto architektūrą. Aš su malonumu čia sugrįžčiau dar kartą.

- Tarkim koks nors jūsų draugas susiruoštų į Ukrainą, ką jam pasakytumėte apie mūsų šalį?
- Pirmiausiai tai, kad čia labai draugiški žmonės, o be to man labai patinka jūsų maistas. Mane maitino kažkuo panašiu į sriubą ir koldūnus.

- Barščiai ir koldūnai?
- Būtent!

- O po koldūnų "Gorilochk
os"(degtinės) neįpylė?
- Aš alkoholinių gėrimų apskritai nevartoju.

- Greitai Šv. Kalėdos ir Naujieji Metai! Kokie planai?
- Kalėdos - tai šeimos šventė, todėl mes visi susirinksime pas mane Monake, o Naujus Metus su šeima ir treneriais švęsiu ilsėdamasi Tailande.

- Dovanas nupirkote?
- Atvirai sakant man tai didžiausia problema. Aš visada labai ilgai galvoju, ką norėčiau padovanoti savo giminaičiams.

- Mes turime tradiciją Naujųjų Metų išvakarėse sugalvoti norą.
- Pas mus irgi yra tokia tradicija, bet vėlgi iki Naujųjų Metų dar labai daug laiko ir visko dar gali įvykti. Aš nuspręsiu ko noriu kaip visada paskutinę akimirką.

- Galiu patarti norą - laimėti "Didžiojo kirčio" turnyrą!
- Tada visus keturis "Didžiojo kirčio" turnyrus! Bet jeigu rimtai aš būsiu laiminga, jeigu kitais metais laimėsiu bent vieną iš šių turnyrų, kadangi anksčiau man to niekada nėra pavykę padaryti. Kodėl? Tikriausiai dėl to, jog kol kas esu dar pernelyg jauna, bet aš esu įsitikinusi, kad mano geriausias žaidimas dar ateityje. Pirmą tikslą aš pasiekiau - metus baigiau būdama pirma pasaulio rakete ir dabar lieka laimėti "Didžiojo kirčio" serijos turnyrą.

- Tai kad tapote pirma pasaulio rakete buvo ir nemažai sėkmės, nes buvusi reitingo lyderė Serena Williams gavo kojos traumą ir nežaidžia jau beveik puse metų.
- Tai siaubinga ir patikėkite manimi niekas neapsidžiaugė dėl Williams traumos. Serena yra gera mano draugė ir aš nuoširdžiai noriu, kad ji kuo greičiau atsigautų ir mes vėl galėtume susitikti teniso korte.

- Ką galite pasakyti apie Ukrainos tenisą?
- O ką galima apie jį pasakyti, kai aš triskart buvau susitikus su Aliona Bondarenko ir dukart jai pralaimėjau. Man dar labai patinka Olgos Savchuk žaidimas ir pas jus tikrai yra labai daug stiprių ir talentingų tenisininkių.

- Su kuo jūs nemėgstate žaisti?
- Tokios varžovės nėra ir netgi tarp tų, kurioms pralaimėjau, kadangi tai dar nereiškia, kad aš nenoriu su jomis susitikti.

- Jūs iki šiol teniso susitikimams ruošiatės ringe - daužote į "lapas"?
- Taip, nes bokso pratimai man padeda išlaikyti geros formos figūrą ir yra labai naudingi kūnui.

- O boksininkų dvikovas stebite?
- Žinoma. Aš pažįstu labai daug boksininkų ir draugauju su danu Mikkelu Kessleriu, kuris yra WBC vidutinio svorio pasaulio čempionas. Anksčiau su malonumu stebėdavau Joe Calzaghe dvikovas, o dabar mėgstu stebėti kaip kovoja broliai Klyčko, Manny Pacquiao... Aš labai daug kartų mačiau Klyško per televizorių, bet deja gyvenime mes dar nei karto nebuvome susitikę.

- O kuris stipresnis - Vladimiras ar Vitalijus?
- Išties neprastas klausimas. Aš nenorėčiau pasirinkti kažkurį vieną, kadangi abu broliai yra labai stiprūs.

- Tarp kitko mūsų tenisininkas Sergėjus Bubka jaunesnysis susitikinėja su jūsų gera drauge baltaruse Viktorija Azarenka. Į vestuves dar nekvietė?
- Man atrodo, kad jie dar neketina tuoktis arba aš kažko nežinau.

- Minske jūs susitikote su paskutiniu diktatoriumi Europoje kaip jis yra vadinamas Vakaruose Aleksandru Lukašenka. Nebuvo baisu?
- Man nerūpi ką kaip vadina. Aš atvykau į Baltarusiją, kad sužaisčiau su Vika parodomajame mače ir padėčiau sergantiems vaikams.

- Karolina, paskutiniais metais jūs savo sirgalius džiuginote ne tik savo žaidimu, bet ir itin trumpom suknelėmis. Norite iš Marijos Šarapovos atimti sekso-simbolio statusą?
- Man patinka trumpos suknelės ir tai kad žmonės atkreipia dėmesį ir tai aptarinėja, bet patikėkite manimi man svarbiausia yra teniso rezultatai, o kažkoks tai sekso-simbolio statusas neturi jokios reikšmės.

- O atviros fotosesijos kokiame nors populiariame žurnale sirgaliai sulauks?
- Aš jau turėjau keletą pasiūlymų, bet skubu nuliūdinti visus savo sirgalius - mano atvirų nuotraukų jūs niekada nepamatysite.


.................................

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Geras straipsnis.

carmelo rašė...

Na ir smagu, kad patiko.