2010 m. spalio 18 d., pirmadienis

"Playboy" mergina


Karolina Jovanovic - tai 22 metų Serbijos tenisininkė, kuri korte išsiskiria ne tiek savo laimėjimais kiek puikia išvaizda ir įspūdinga figūra.
960 vietą WTA reitinge užimanti šviesiaplaukė mergina yra atkreipusi ne vieno vyrų žurnalo dėmesį, tačiau atsakyti nesugebėjo tik sulaukusi "Playboy" skambučio.

K.Jovanovic pozavo rugsėjo mėnesio serbiškam "Playboy" žurnalui ir tapo trečia tenisininke, kuri ryžosi nusimesti visus drabužėlius prieš fotoobjektyvą.
2001-ais metais pirmoji tai padarė jau karjerą baigusi Brazilijos tenisininkė Vanessa Menga, o prieš porą metų visas savo grožybes parodė ir amerikietė Ashley Harkleroad.

K.Jovanovic sprendimą pozuoti "Playboy" žurnalui palaikė ir patys artimiausi jai žmonės - mama su seserimi Bojana bei širdies draugas.

"Mano mama sakė, kad tai puiku. Ji sakė, kad aš jauna ir graži bei turiu tai ką reikia parodyti," - pasakojo K.Jovanovic, kuriai visai nesvarbi pašalinių nuomonę. - "Kaip ir visur sulauksi ir teigiamų, ir neigiamų komentarų, bet aš nesirūpinu dėl pasekmių. Mes gyvename mažoje bendruomenėje ir Serbija nėra Amerika. Pasaulyje yra daug žinomų moterų, kurios kažkada pozavo "Playboy" žurnalui. Aš žinau, kas aš esu ir daugiau manęs niekas nedomina."

K.Jovanovic nuotraukos iš "Playboy" žurnalo.
Medžiaga skirta tik suaugusiems
: [1].[2].[3].[4].[5].[6].[7].[8].[9]

...............................................

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Smagu :)

meski rašė...

vava :D