2010 m. rugsėjo 3 d., penktadienis

Pelenė iš Liuksemburgo

Būna taip, kad kartais žvaigždės išsidėsto skirtingais būdais, bet galutiniame rezultate vis tiek gaunasi kažkas nuostabaus. Mandy Minella pirmą kartą gimtojo namų turnyro Liuksemburge kvalifikacijoje sužaidė 2001 metais, o pagrindinėse varžybose debiutavo tik 2005 metais. 2007 metų ir praėjusiame sezone ji nesugebėjo įveikti "US Open" turnyro kvalifikacijos, o štai šiemet 24 metų simpatiška tenisininkė pirmą kartą karjeroje prasibrovė į pagrindines "Didžiojo kirčio" serijos varžybas.
Šešių ITF serijos turnyrų nugalėtoja išlaikė įgautą pagreitį ir į savo kraitį įsirašė dvi didžiausias pergales savo karjeroje - prieš 47-tą pasaulio raketę Poloną Hercog ir 32-ą "US Open" varžybų raketę Tsvetaną Pironkovą.
Apdovanojimu už įspūdingą pasirodymą Niujorke jai taps trečio rato susitikimas su septynių "Didžiojo kirčių" turnyrų nugalėtoja ir buvusia pirma pasaulio rakete amerikiete Venus Williams.

Po M.Minellos šiuo metu WTA reitinge užimančios tik 185 vietą pergalės antrame rate prieš T.Pironkovą, WTA Tour puslapio korespondentai pabandė išsiaiškinti daugiau apie geriausią vienos mažiausių Europos šalių tenisininkę.

- Sveikinimame su įspūdinga savaite, Mandy! Kaip jaučiatės prieš dvikovą su Venus Williams?
- Aš labai susijaudinus bei tuo pačiu šiek tiek nervinuosi. Man tai bus viena įsimintiniausių gyvenimo akimirkų ir nesvarbu kaip viskas pasibaigs.

- Kaip tu pradėjai žaisti tenisą?
- Aš pradėjau žaisti kai man buvo penkeri - mano tėvas manė, kad būtų gerai kad aš ne tik mokyčiausi, bet ir užsiimčiau sportu. Jis labai daug stebėjo teniso varžybų, o aš tai dariau kartu su juo.

- Ar turėjai kokį teniso idealą?
- Steffi Graf. Man labai patiko žiūrėti į ją korte ir aš norėjau žaisti taip kaip ji. Galima sakyti, kad būtent dėl jos aš ir rimtai susidomėjau tenisu.

- Papasakokite mums apie savo gimtąjį miestą.
- Aš gimiau ir užaugau Eše prie Alzeto. Tai miestas prie Liuksemburgo upės ir čia gyvena visa mano šeima. Būdama 15 metų, kad galėčiau treniruotis aš išvykau į Paryžių, bet kai tik yra galimybę stengiuosi sugrįžti į Ešą. Aš čia turiu butą, o Paryžiuje mes su draugais nuomojamės namą. Kartais aš treniruojuosi ir Liuksemburge, nes čia yra geri kortai, bet pagrinde vis tiek treniruojuosi Paryžiuje.

- Papasakok apie savo šeimą.
- Mano tėvas Mario šiuo metu jau yra pensijoje. Prieš tai jis dirbo metalo fabrike, kur dirbo prie medicinos ir jei reikėdavo suteikdavo pirmąją pagalbą. Dar anksčiau jis 30 metų žaidė futbolą smulkiose Liuksemburgo komandose. Mano mama Anna yra vyriškų drabužių parduotuvės savininkė ir ji neturi jokių sąsajų su sportu.

- Papasakok mums apie savo pirmuosius žingsnius tenise.
- Aš dešimt metų treniravausi mūsų klube pas Fabieną Verougstraete, o po to remiama šalies teniso federacijos penkerius metus dirbau su Alioune Touret. Su jais abiem aš dirbau dar iki mano išvykimo į Paryžių į kurį aš išvykau taip pat su federacijos pagalba. Ten aš pirmus trejus metus buvau Bobo Bretto teniso klube, o po to tris metus treniravausi Mouratoglou akademijoje.

- O kokia dabar situacija su treneriu?
- Nuo 22 metų aš treniruojuosi pas Norbertą Palmier. Dabar mes dirbame Paryžiaus teniso klube (TCP). Visai neseniai aš pradėjau dirbti su nauju fizinio pasirengimo treneriu Vincent Lamarque.

- Kol kas pats įsimintiniausias įvykis tenisininkės karjerioje?
- 2010 metų "US Open" turnyras.

- Kaip apibūdintum savo žaidimo stilių. Kam skiri daugiausia dėmesio?
- Aš agresyvus baselineris. Mano stipriosios pusės - padavimas ir forhendas, bet man reikia dirbti, kad galėčiau išlaikyti koncentraciją.

- O be teniso treniruočių dar šalia kuo nors užsiiminėjate?
- Aš dar dirbu treniruoklių salėje, bet man patinka visos sporto šakos, ypatingai vandens.

- Kaip atsipalaiduoji nuo teniso?
- Aš mėgstu bendrauti su draugais. Jie man ir padeda mintimis atitrūkti nuo teniso.

- Turi kokį nors mėgstamiausią paviršių?
- Man patinka gruntas ir lėtas hardas.

- Mėgstamiausias turnyras?
- Man patinka turnyras Liuksemburge. Jis vyksta mano namuose ir yra labai gerai organizuotas.

- O kaip reikalai su mokslu?
- Aš nebaigiau paskutinių metų vidurinėje mokykloje. Dėl turnyrų aš neturėjau laiko išlaikyti baigiamųjų egzaminų, bet galbūt dar sugrįšiu į mokyklą ir pabaigsiu.

- Ar yra dar koks nors talentas, kuriuo galėtumėte pasigirti?
- Man gaila, kad aš ne tapau dainininke, nes aš tikrai gerai dainuoju būdama viena duše!

- Tai kuo būtum tapus jeigu ne tenisas?
- Aš daug kartų keičiau savo nuomonę šiuo klausimu ir tikriausiai todėl, kad tiksliai žinojau, kad būsiu tenisininke. Kada man buvo aštuoni mums mokykloje uždavė parašyti rašinėlį "Kuo aš noriu tapti" ir aš parašiau apie tai, kad ketinu tapti tenisininke.

- Kokie tavo tikslai tenise?
- Viena iš pagrindinių užduočių patekti į pirmą WTA reitingo 100-uką, o po to ir į 50-uką. Aš norėčiau artėti prie tikslo žingsnis po žingsnio.


..........................

Komentarų nėra: