2010 m. vasario 28 d., sekmadienis

Tatuiruotės, meilės baimė ir kojų masažas, kuris ''veda iš proto''

Nei viena Italijos tenisininkė nepasiekė tokių aukštumų kaip Flavia Pennetta. Laimėti 8 WTA turnyrai, dukart žaista US Open turnyro ketvirtfinalyje, dukart su savo šalies rintine laimėta Federacijų taurė. 2009 metų vasarą laimėjusi net 15 susitikimų iš eilės 28 metų žaidėja pirmą kartą Italijos teniso istorijoje buvo prasibrovusi į pirmą reitingo dešimtuką.
Galima drąsiai sakyti, kad tai geriausia visų laikų Italijos tenisininkė net jei ir pasikapsčius po archyvus aptiktume, kad Annelies Ullstein Bossi italė su Vokietijos pilietybe 40-siais buvo jau pasiekusi šiuos tikslus.

''Man tai neturi jokios reikšmės, ''- sako Pennetta valgydama kepsnį ir gurkšnodama ''tamsų džindžerį'' savo mėgstamiausią gėrimą. Į susitikimą ji atvyko su savo seserimi Giorgia, kuri dirba mažoje naftos perdirbimo gamykloje ''DueP'' priklausančioje jų tėvui Oronzo Brindisyje. Anksčiau ji vadinosi ''Pennetta Oil''.
Flavia yra graži, graži kaip beprotiška vasaros diena, kaip peizažas nuo kurio sukasi galva. Kai ji šypsosi - ji spinduliuoja, bet suglaudus savo plonas ryškias lūpas surimtėja siųsdama esamesus savuoju BlackBerry.

..................................................................

- Kada pagalvoju apie tenisininkės gyvenimą tai man į galvą ateina du žodžiai: juoda vienatvė.
- Teisingai, mes esam ypatingi sportininkai. Mes turime komandą į kurią galime kreiptis, bei galime ir atleisti trenerį, kuriam mokame pinigus. Reikia būti labai ambicingai, kad viską daryti pačiai.

- Kas yra geriausias pagalbininkas prieš vienatvę?
- Skype. Aš jį naudoju, kad nereikėtų vienai žiūrėti filmų..

- Kaip tai? Papasakok..
- Tai parasta. Aš paskambinu visiems savo draugams Barselonoje, kur treniruojuosi. Jie pasuka web kameras į TV ekraną ir mes visi žiūrime filmą.

- Beviltiška tenisininkė!
Ne, tai miela! Ir jeigu kas nors kalba tai jam sakau shhhh!

- Tau reikia draugo?
Dabar neieškau meilės. Kai jos labai ieškai arba lauki, tai niekada tai neįvyksta.

- Kas pasakė: ''Dabar aš tapau sarkastiška.''
- Aš pasakiau. Kai kurios traumos būna sunkios...(užuomina apie buvusius santykius su ispanu C.Moya, kuris paliko ją prieš dvejus metus nors buvo pradėję kartu gyventi.)

- Kiek vyrų turėjai nuo to laiko?
- Ne daug. Susitikinėjau su žmonėmis, kurie buvo verti labiau mano pasitikėjimo, bet dabar aš bijau ir atstūmiau juos.

- Bet pagal horoskopą atvirkščiai turėtum mokėt mylėti su dideliais jausmais ir tragedijomis?
- Visa tai teisinga, bent jau su tragedijomis. Bet aš nesu mergina, kuri daro šou, o laikau viską savyje ir mano tragedija susideda kai aš paplūstu ašaromis būdama viena.

- Tiesa, kad visos moterys žuvys dievina kojų masažą?
- Tai tiesa ir aš einu iš proto nuo menkiausio prisilietimo prie mano kojų. Geras ir rankų masažas, ypatingai dešiniosios, kuri visada būna truputį pavargus.

- Ką reiškia tos trys ištatuiruotos ''M'' raidės ant tavo riešo?
- Tai atsiminimas iš mano sunkaus asmeninio ir sportinio gyvenimo laikotarpio. Buvau patyrusi riešo traumą ir sunkiai išgyvenau išsiskyrimą su Carlosu. Mano draugai, tie patys su kuriais žiūrime filmus per Skype bandydami mane pralinksminti ėmė mane vadinti ''Mejor del Mundo Mundial'', beprasmiška frazė,ką ispanų žargonu reikštų mejo der mejo. Mano nuotaika pasitaisė ir nusprendžiau pasidaryti tokią tatuiruotę.

- Ne taip seniai tau patiko valgyti kepsnį, o dabar žadi valgyti ir sušį. Tai ką nors sako apie tavo charakterį?
- Tai sako,kad aš besotė ir ,kad ta žalia žuvis per daug gera, kad ją palikti.

- Galima sakyti, kad esi užsispyrusi?
- Užsispyrus tikrai ne, greičiau atkakli. Aš žmogus, kuris nori žinoti kam visa tai, susierzinusi. Aš visada laikau rankinį stabdį ir jei kas nors man pasiūlo kažką naujo visada pirmas atsakymas būna ne. Suveikia jau automatiškai. Laimei su laiku tampu vis minkštesnė..

- Ispanijoje dirbai su psichologu. Trys dalykai, ko iš jo išmokai?
- Kontroliuoti save, nebūti idealiste ir egoiste. Tenisas tave gadina ( šalia sėdinti Giorgia
tai patvirtindama linksi galva).

- Apie savitvardą. Yra puikus video, kuriame įžeidei teisėją per dvikovą su A.Mauresmo. Keiksmažodis buvo italų ar ispanų kalba?
- Pradėjau itališkai, baigiau ispaniškai: cabron! Kai pamačiau save Youtubėje negalėjau patikėti, kad tai aš. Šis poelgis man kainavo 4 tūkst. dolerių.

- Kartą kalbėdama apie Sereną Williams esi pasakius, kad tai iš tikro gyvūnas. Grožis ir atletiškas kūnas yra suderinami dalykai?
- Aš žaidžiu tenisą ir norint tuo užsiimti reikia būti stipriai, net jei kažką ir prarandi moteriško. Aš nekenčiu savo pilvo, kuris atrodo labai vyriškai..

- Ko nepadarėte 2009 metais, kad sezonas būtų tapęs tiesiog puikiu?

- Pralaimėjau pirmame Roland Garros turnyro rate. Turėjau problemų su koja ir apskritai privalėjau nedalyvauti varžybose, bet dėl savo užsispyrimo nusprendžiau pabandyti žaisti bet kokia kaina ir nieko iš to neišėjo.

-
Ko reikia, kad 2010 metai taptų lygias 2009-siems?
Pergalės turnyre Romoje ir pusfinalio Didžiojo kirčio turnyre.

- Ir paskui parašysi knygą pavadinimu ''La Mejor Del Mundo Mundial''?
- Taip aš pasiūliau tokį pavadinimą ir manau, kad tai padarysiu. Ši knyga bus apie tenisą, bet ypatingai apie mane pačią. Apie tokią kokia esu dabar ir kaip užaugau.

-
Aš dažnai matau susitikimo metu jus kramtant kamuoliukus. Koks jų skonis?
- Šlykštus, tai geltoni plaukai, kurie lieka burnoje, bet jums reikia išsilieti ant kažko, kai pralaimite. Ar ne taip?




Interviu ''MaX'' žurnalui
...............................

Komentarų nėra: